Sziasztok!
Találtam egy cikket, ami eléggé érdekes volt számomra. Igazából egy kutatásról szól, ahol a szerző második, negyedik és hatodik osztályosokkal végzett kutatást Nyugat- Magyarországon.
Bár 3 évvel ezelőtt készült a kutatás, úgy gondolom, hogy a kérdések ma is aktuálisak, és kíváncsi lennék, hogy a százalékok mennyire és melyik területen ugrottak fel, vagy csökkentek. Érdemes megnézni az utolsó táblázatot, mely összefoglalja, hogy a gyermekek/ tanulók mivel töltik nagyrészt a számítógép előtt töltött időt.
Teljes mértékben egyetértek a szerzővel abban, hogy a gyermekek 9-10 éves koruktól kezdve kezdenek egyre inkább érdeklődni az internet és a számítógép iránt. Ekkor kellene leginkább olyan szakképzett embereknek megjelenniük a képben, akik rávilágítanak, hogy az internet nem csak a játékok világából áll, és olyan hasznos információkkal, tudással látják el őket, melyeket javukra fordíthatnak mind az iskolán kívüli, mind az iskolán belüli világban. Nagyon fontos a gyermek/ tanuló személyiség fejlődése is, melyről már eleget tanultunk/hallottunk, és mindannyian tudjuk, hogy bizonyos játékok, oldalak mennyire és milyen hatással vannak mindezekre.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése